Ännu en dag

Ja, då var det tisdag redan. Ser bara framemot att Onsdagen ska vara över. Ja, jag behöver jobba men jag kan ändå inte hurra och längta till en pass på nästan 11 h. Jag är inte alls sugen på det just nu!

Idag kom jag iaf upp ur sängen kl. 8. Ringde Tapper & vi ska dit med Fingal kvart i fyra idag. Ber på mina bara tår att det ska går riktigt bra. Han har en hel del energi för tillfället den lille men det kanske bara är bra. Nu tjurar han bara emellanåt i skritten men annars är det full rulle vilket är motsatsen till hans förra åsikt^^ Beroende på hur det går idag så kanske det blir träningshoppning för honom på Torsdag. Det ska bli intressant och se hur det går med lastningen också...Fortsättning följer!

Hittills idag har det alltså inte hunnit hända alltför mkt. Har släppt ut pållar, varit ute med vovvar, suttit lite här förstås och även släppt ut lille kaninen i sin gård. Härligt att han kan få lite mer frihet nu på våren:)


OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0