Dagen...

Den här dagen har platsar inte direkt på listan över "livets mest roliga dagar". Det här med Fingal går mig på nerverna vilket gör att jag & mor brakar ihop och jag får ändå ingen ordning på vad jag vill. Just nu har jag bara lust att lägga ned alltihop.

Jobb ikväll iaf. så har haft lite annat att tänka på, ledig imorgon vilket är ännu bättre. Igår var vi även på hoppträning för Emelie Von Essen. Det gick inte sådär jättebra. Det var en rolig uppvärmning som passade oss där vi både fick kämpa med det vi är dåliga på blandat med det vi faktiskt gör rätt bra. Film kommer imorgon förhoppningsvis!

Nu blir det kvällsmat och sedan sängen!

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0