Debut + Riddagbok ~F~



ja då blir det verkligen premiär på dressyrbanan för lille Fingal imorgon! Spännande
Försöker ha så gott som inga förväntningar men det är svårt. Det hela blev lite hastigt o lustigt eftersom jag först tänkte att jag inte skulle hinna vara med & känner nu hur många olika sätt vi skulle ha kunnat förbereda oss på som vi inte gjort. Det finns så mkt som är halvbra, vill inte tänka på hur galoppfattningarna kommer att gå som precis börjat funka på böjt spår riktigt. Nej, vi är inget dressyrekipage att se framemot  men som sagt, vi är båda bebisar i sammanhanget & ridningen har gått lite knackigt det sista så vi ska bara försöka ha roligt och få en glad debut och inte tänka så mkt på vad man tror att andra tänker!

Vi krumelurade lite i ridhuset tidigare ikväll. Vi fick sällskap i ridhuset och den stackars hästen fick en ryttare som helt plötsligt stod lite utan en plan vilket ledde till att vi red längre än det var tänkt. Det gick inte riktigt så bra, han var rätt tjurig och tröttnade på mig mot slutet. Det hände ju inget roligt alls^^ men får ändå vara nöjd, det är nog bara jag som sätter så höga krav för jag vill så gärna att det ska gå bra!

NU blir det till o leta reda på programmet och plugga det..hoppas att det sitter imorgon!! panik

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0