En ledig söndag

Underbara lediga dag! Erkänner att jag kanske inte varit den mest aktiva..& har varit på lite lågt humör emellanåt men ändå. Ledig

Spenderade förmiddagen hos Fingal där jag hade utsläpp och sedan också lunch. Dagen började inte sådär jättebra;

¤ Fingal hade tappat en framsko (igen..)
¤ Släppte först ut Strix i fel hage, hade missat att de bytt men flyttade honom illa kvickt
¤ Fingal bestämde sig för att bråka lite, blev arg som ett bi sen skötte han sig fint.
¤ Ramlade och landade på en sten när jag skulle luncha. Vred om knäet och satte handen bland brännässlorna.
¤ Fingal hade dragit in sitt täcke i boxen så fick roa mig med att fixa iordning det.

BekymmerBekymmer^^
men bara för att jag började se sånt som hände negativt så blev jag arg på världen som uppbenbarligen var ute efter att jävlas. Dagen fortskred dock i lite lättare takter. 


//Vansinnigt roligt..//



//Lille Fingal blev glad när han fick strosa ut i hagen efter att ha behövt skritta i..30 min! ve o fasa^^//

OVER AND OUT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0