Film & bilder från Klubbdressyren ~F~



Trots ungefär en miljard missar och dålig förberedelse från min sida inför vissa moment så är vi nöjda med dagen! Det kändes vääldigt kort till hörnen när man skulle sakta av t.ex, vi är inte vana vid denna lilla yta^^ Med tanke på hur mkt bekymmer och bråk det har varit så känner jag mig ganska varm inombords att vi ändå kommit en bit på vägen mitt i allt, tom. med mig på ryggen. 

Vi fick 51,481 %. Ingenting att hurra för egentlingen kanske men med tanke på att vi tog en tur på andra sidan staketet en gång (han verkligen bestämde sig att..nu går jag hitåt), inte ville gå framåt vid ett tillfälle etc. (tjaaa....ni ser ju) så får man va nöjd minsann.

Då var debuten avklarad och det blir att se framåt! Det finns så mkt som kan bli bättre att jag inte vet var jag ska börja men för hans del är det nog lugnt, han är fem år & har därmed hela livet framför sig^^






OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0