Min Dag Idag

Har verkligen ingenting intressant att skriva idag. Är trött, sur och allmänt nere, inte mitt favoritillstånd precis men all för ofta återkommande.

Dagen har bestått av mockning, jobb, möte, mockning och promenad. Inte särskilt mkt att skriva om kanske^^
Var inte särskilt pigger på mötet men blev rätt vred när en av ridlärarna tog upp scandinavium som ngt vi borde skärpa oss med. Att en ur deras personal fick lägga ner flera timmar för att betala tillbaka pengar till några av de som åkte etc. och att det egentligen är något vi borde betala för. Jag sa inget då men skulle sagt ngt ungefär som det här om jag hade blivit arg nog (men som vanligt lät jag bli); "Vilka var det som inte skrev upp alla namn på listan från början??!"  Skulle jag behövt sitta och kolla på deras bankkonto för att se så att de fått med alla eller ska jag inte kunna tro på när de säger hur många biljetter som betalats in på deras konto från ridskolans medlemmar??

Nu är det inte därför humöret är som det är, men något som lättar upp är att det minsann fick bli "godisdag" idag. Så nu blir det chips och lite godis. Inte helt fel. Måste påpeka att jag inte köpt godis sedan förra tisdagen så jag håller mig till "reglerna"!


//Miko gör en alltid på gott humör dock! Här sitter han nu tillsammans med katten och spanar//


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0