Operation Rädda Fyken

Den tog plats igårkväll minsann! Min lilla Fyk fick sen en omgång. Jag fattar inte hur den hade lyckats bli så skitig och hur mkt saker man kan hitta. Värsta skattgömman, hittade t.ex min plupp till jobbet som jag tappade härom veckan och Fingals ryktborste. Se det var där jag hade lagt den! Det visste jag väl

Nu är den iaf skinande ren inuti och jag satt innan & bara doftade på renheten, underbaart. Frågan är varför man inte gör det oftare, svaret är väl att det bara inte blir av. Det kan väl inte bara vara jag som lyckas med sånt här?! Men härdanefter ska det förbli iaf någorlunda rent. För att inte ge någon en hjärtattack så visar jag inte någon före-bild men efter kan ni få se^^




Innanmätet^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0