Riddagbok ~F~

Tid: ca 35 min.
Vad: Allmänt på ridbanan.

Lille Fingal ville också ha lite uppmärksamhet idag. Vilket började med att han tog ett tjurrus i hagen när jag kom. Ville inte. Jag stod mitt i hagen och han galopperade runt runt. Slutade dock tvärt när godis plockades fram^^

Med tanke på att vi antingen imorgon eller på tisdag (ev. Har inte ringt än) ska ta en tripp och träna uppe hos Tapper så fick det blir en liten blandning idag. En sväng på ridbanan där vi travade fram en stund först och sedan galopperade lite över en galoppbom som jag lade fram tvärs över medellinjen så man fick en lite längre ansats. Han hade kopplat på motorn idag och det blev till att kämpa för att få honom att trava lugnt och sansat i slutet. Blev lite mkt hand och för lite ben (dumma, svaga, lata ben!) skulle jag tro men försökte tänka på det och det slutade rätt väl!

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0