Riddagbok ~F~

Idag var det då longering som gällde för Fingal. En lite enkel och kravlös sådan då han har haft det rätt lugnt det sista. Precis när jag skulle hämta honom i hagen börjar det förstås regna, rejält. Milt sagt. Ringde ner till ridhuset och frågade om lektionerna hade börjat och de hade de inte så kutade ut och hämtade honom och sedan skyndade vi ner till ridhuset och hann gott och väl med det vi skulle. Ibland ska man ha tur!


Vem om inte Fingal ställde sig och myste en stund efteråt? Tänkte att han skulle få springa lite fritt men det är inget han är särskilt intresserad av. Han bara glodde på mig och gick framåt när jag försökte sätta lite fart på´n. Istället fick jag en liten Fingal i knäet:)

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0