Harry? Harry Potter!


Idag var det då äntligen dags att se Harry minsann! Emma & Frida sällskapade och vår lilla skara styrde kosan mot Folkan vid sjutiden. Med choklad i ena handen och päronMer i andra blev det en lite rastlös väntan på att filmen skulle dra igång. Sedan sa det *poff* och som alltid på bio tog filmen slut alldeles för fort! Mitt lite snålt tilltagna filmgodis (så går det när man inte förbereder sig) tog slut redan i början och fick spendera resterande tid med att tugga sönder sugröret, alltid något!


Filmen i sig var helt ok. Klart bättre teknik och skådespel, alla har vuxit så mkt! Spec Ron haha, snacka om att ha biffat till sig. Man skulle nästan kunna säga tyvärr så läste jag nyligen om boken och ställde mig tvivelaktigt till en del händelser, samtidigt så är det klart man förstår att man inte kan få med allt och alla tycker olika men personligen så saknade jag en del.


Men, Harry Potter är alltid Harry Potter och man lät sig svepas med i magivärlden såsom man låtit sig göra de senaste åren och det är alltid en underhållande färd!




I´m a Haiiry Fään!



OVER AND OUT









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0