+ + + +


Helgen blev tillslut rätt bra ändå. Utgång på Harrys ihop med Frida & Jenni. Precis vad jag behövde! Känna att jag kan ha roligt, och kan umgås! Så jäkla kiligt bara att jag blir osäker o tror att jag är så oomtyckbar..!

Behöver dessutom lära Frida hur man väcker mig...om det vanligtvis är svårt att få upp mig på morgonen så blir det inte bättre om man är hemma sent! En konstform^^ Får slipe på det nästa gång, vilket blir snart hoppas jag!


Fick dessutom spela lite 8-bitars Nintendo. Nostalgitripp om ngt! Sååå roligt!!:)



//Busshållsplatsen, random korttagning?//




OVER AND OUT






Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja det måste göras om snart :D

2010-11-01 @ 19:59:21
Postat av: Anna

SV: definitivt!!

2010-11-01 @ 21:37:12
URL: http://annastohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0