Freestylekurs

I helgen så var det då dags för kursen! Äntligen:) Frida anlände sent Fredag kväll och bodde under helgen nere i stugan. Dagarna flöt på bra och jag hoppas att alla var nöjda! En massa mat hade vi iaf och ett supertack till mor min som fixade iordning den på söndagen!

 

Hjärnan är nu fylld till bredden med träningsmetoder, musik, övningar och allt möjligt och omöjligt! Det finns så sjukt mkt att lära sig och jag & miko har knappt skrapat ytan men nu har jag fått en massa bra tips på vad jag ska tänka på när jag tränar Miko etc. Mkt att lära:) Förhoppningsvis dyker det här upp lite av det vi kommer att syssla med framöver.







OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0