Puuh!

Idag var jag åter från förkylningen till träningen. Lite väsigt emellanåt men överlevde. Boxercise idag som sagt med Emma!

Det var skönt att få släppa tankarna lite och bara få jobba och skratta lite. Då går 1,5 h fort! Man kan säga att det var lite Rocky vs Drago denna dag. Emma har vart flitig och gått på träningarna medan jag vart hemma och snorat men bärt mkt skräp och ved. Ni vet, Drago drillades hårt och disciplinerat under bevakning medan Rocky var ute och sprang i snön och lyfte vagnar. Trodde dock jag höll på att dö under situpsen och att armarna skulle ramla av vid sista övningen så gjorde nog min föregångare lite besviken;)  Vi är rörande överens om att på sista träningen ska vi va i toppform, eller iaf i bättre form än när vi började^^ Roligt är det iaf!!



//google//


Biff vill vi bli men kanske inte riktigt såhär...nää själv blir nog nöjd bara det sladdriga minskar!


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0