Åter hemma

Eller ja..vi har väl ätit och latat oss lite i soffan också. Dagen slutade med fyra fel, vi rev tvåan. Själv tyckte jag känslan var lite sisådär. Spec på oxrarna tokade vi till det men var visst inte ngt, om man väljer att tro på mor det vill säga.

Jag kan inte påstå att jag är nöjd, blev mer knäpp efteråt. I 4 år har jag haft gamleman...i iaf 2 år har vi haft ngn sorts möjlighet att tävla annat än på klubbnivå. Fjärdeplats är vårt bästa resultat efter all denna tid...känns det ens nödvändigt? Jag kan inte säga att det är särskilt roligt att åka o tävla längre & Zigge verkar hålla med. & efter vad jag sett idag så ifrågasätter jag varför man ens försöker...Idag var Ziggeman iaf pigg inne på banan och glad men ändå känns det ngt runt omkring honom som säger mig att han börjar tackla av. Kanske bäst och sluta medan han fortf. tycker det är roligt. I e.m bär det visst av till Örby för att titta på ett par hästar som mor propagerade för. 2 bruna saker varav en är yngre än tänkt o dessutom en bra bit dyrare. Hursom, mer om det senare!

Film på väg!


//Från Gäsene tidigare i sommar//



OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0