Bokat & klart!

Nu är äntligen datum bestämt, fakturan på väg och spänningen stor!
9-10 oktober anordnar vi en freestylekurs för Frida Binette uppe på UBK

Ska bli löjligt roligt och man kan minst sagt säga att jag ser fram emot det. Nu blev det iof samma helg som KM i hoppning men med tanke på att det nog ändå inte skulle gå så bra så har jag skjutit det ifrån mig och istället fokuserat på allt jag & Miko kommer få lära oss! Har även inhandlat en styck anteckningsbok att fylla med diverse trick och tankar. Från andra hållet blir det agility där jag efter att ha grävt igenom några böcker tänkte rita och skriva ner alla bra övningar som jag hittar.

Foto: Lotta Treiberg
//Från freestylehund.se//


Så anmäl er illa kvickt ni som sysslat lite med trick och vill lära er mer!!


OVER AND OUT

 


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Va kul :D

2010-09-10 @ 09:05:11
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Anna

Ja det ska verkligen bli det:) Ser såå mkt fram emot att få en liten spark framåt för att fortsätta utvecklas! O även att introducera freestyle lite mer på klubben:)

2010-09-28 @ 22:20:23
URL: http://annastohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0