!

Lite lågt med uppdatering här skulle man kunna säga. Har inte mått toppen själv och då har det blivit lite sisådär med inläggen och egentligen med allt jag borde ha gjort! Men nu är det bättre, iaf så tvingar jag mig sj. att skärpa till mig lite här i livet. Ingenting blir bättre av att jag vänder mig inåt och inte tar för mig av ngt.

 

Idag har det dock inte blivit många knop men nu blir det iaf en sväng med Zigge och Miko för att senare åka in och träna ihop med Emma. Tredje passet på Boxercisen nu och det känns riktigt roligt:) Ziggeman har dessutom fått lite mer mening med livet och jag har fått lite ny motivation att hålla igång honom lite mer. Blir roligt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0