Lat!

Ja, jag är nog lite later av mig. Hade tänkt göra massor idag men när jag väl kom igång så hann jag inte med allt ändå. Nu är jag minsann ledig tre dagar så nu ska det bli lite aktivitet här! Dagens sysslor bestod av lite agilityträning med Miko, mockning och vedpackning. 12 säckar och 11 bananlådor fyllda idag! Nu är det icke mkt kvar. Miko hjälper till på sitt egna vis. Väljer ut de som han tycker ser bäst ut och bär ut dem på gårdsplan. Såå duktig mammas kille^^


Såå hur kan man bättre börja den här nya aktivitetsvågen än med lite chipsstjärnor, rättvisemärkt choklad och "Prince Of Persia"? Det går inte, nej jag tänkte väl det (så går det dessutom om man jobbar i en livsmedelsbutik..det är alldeles för lätt att köpa sånt där man inte borde;) Ska bara bota hickan först...nu får det vara nog!




Alla pållar har dessutom fått nya skor idag! Dick var lite orolig över Wessel då han slitit ut skorna bak helt efter knappt 5 veckor, detta ska kollas upp så får vi hoppas det löser sig:) Alltid att det ska vara något..!



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0