Nya Tag!

 

Jaa..det här projektet startade jag nog upp tidigt i våras om jag inte minns fel. Med tanke på de få inlägg som vart i den här kategorin så är man inte fel ute om man gissar på att det inte riktigt gått enligt planen. Men nu är det lite igång igen! Boxercise på mån. och funktionell träning på torsd ihop med Emma vilket gör det hela roligare:)

 

Har även försökt att ut och promenera ordentligt varje dag. Minst 1 h gärna mer.  Nu undrar kanske ni att jag som har hund borde väl gå ut o gå för jäämnan men saken är den att jag allt som oftast sitter på Zigges rygg! Kortare promenader på kvällar osv. har jag trippat runt men inte så ofta långa rundor. Slut med det! Har dessutom känt att Miko verkar trivas lite bättre med det. Han får mer tid att utforska och springer mkt mer ute i skogskanterna nu än innan. Med det inte sagt att han kommer slippa springa med Zigge emellanåt och få lite tempo på det hela. För springa är inte riktigt min grej...inte än iaf. Jag Hatar att känna att jag inte orkar! Men är samtidigt så trött på att inte tycka om mig sj. och ska iaf göra så gott jag kan för att iaf känna mig hälsosam;)



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0