Promenix

Åter från ca 1 h promenad och aktiviteter med voffarna. Otto gjorde sitt bästa att dra armen av mig och Miko hittade sin long lost leksak! Så det blev en del bollkastande ute på åkern och nu är vi alla såå trötta^^


Satt och funderade på var jag hade filmen från senaste tävlingen och blev alldeles kall när jag inte hittade den på datorn...spec. eftersom det troligtvis var från vår sista start ihop.. Efter lite panik kom jag på att mor hade laddat ur kameran på jobbet..puuh! Får se om jag kan lägga vantarna på den snart.


Snart blir det dusch här och sen ikväll blir det clinic i Jönköping. Länk här
Jos frågade om jag ville hänga med och klart man gör det, kan behöva komma ut lite och lite ny kunskap är aldrig fel! Känner mer att jag bara blir sämre ><





OVER AND OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0