Utsliten

Jaa..efter 3 h på jobbet är det inte mkt tåga kvar i mig inte^^ Skämt åsido, 3 h är rena lyxtiden och kanske rentav en lite onödig tid men inte på en söndag! Fann mig även idag i en situtation med en liten tant som petade på mig när jag stod och staplade korgar. Hon sa sedan "Var du stolt över din fina figur"

- eeh...tack? (vad ska man svara liksom?)

- Vet du vad jag menar?

- Tjaaaa.......(lite förvirrad)

 

Sedan var det mötet över. Frågan är nu vad hon egentligen menade. Ser jag så obekväm ut med mig sj. att det syns på håll? Eller är jag så ful att hon kände att jag behövde lite uppmuntran ><



//Bild från senaste provridn. Kommer mer om det:)//


Hursom, vad gäller den s.k figuren så ska den få sig en omgång imorgon. Emma har fått med mig på Boxercise och lär nog krypa hem efterår för det är så sjuukt jobbigt!



OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0