Whoop Whoop Whoop!

 

Jag vet inte varför men jag vet att jag har nämnt det tidigare men man blir alltid lika glad när Dr Zoidberg gör sina små utspel i Futurama som för den delen är en serie man inte kan sluta titta på även om det är alldeles för knasig ibland. Vilket iof är grejen, det här med att tänka ett steg längre och vrida och vända på aktuella ämnen på sätt att man ibland oroar sig för manusförfattarnas psykiska hälsa^^ Brilliant!


Hittade flera samlingar av Zoidbergs bästa "whoop whoop" moments (uppbenbarligen är han inte bara min fav. kar.;)  Det värsta är att när jag busar m. Miko eller ngt så låter jag på ngt vis lite som såhär, med samma melodi ><





OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0