Lektion för Pia



Första lektionen för Pia var igår, det var verkligen toppen! Ser väldigt mkt fram emot att fortsätta träna för henne och börja känna och tänka Mer när jag rider. Fråga mer varför och känna. Hon går med en Hela tiden och säger inte bara Att man ska göra ngt utan också Varför. Hon Frågar om vad man känner och hur det ska kännas, hon illustrerar och viftar med armar och ben. Det känns som att jag verkligen kommer att lära mig mkt nytt. Få ord på sånt man kanske känt men också fråga sådant som man kanske känt att man borde vetat innan, är det ngn gång man ska ställa dumma frågor är det nog nu och svampbob fyrkant skall bli mitt andranamn.


Sadeln funkade bättre nu också efter att ha dragit ned spännena till stigbyglarna och bundit fast ändarna med balsnören;) Får bli o skaffa nya läder vid tillfälle. Sadeln är lite bredar i sätet än den förra så känns lite ovant men annars så!



Bild från kickoffen


OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0