Min träning


Måndag 28 Mars

Boxercise 1,5 h. Det blev lite träningsvärk efter detta pass^^


 29 Mars

Promenad ca 40 min i lite småhurtig fart. Skulle sprungit men blev inte riktigt så, mor o voffarna fick sällskapa oss istället:)


Onsdag 30 Mars

Boxercise 1 h. Lagom pass efter en låång dag i övrigt


Torsdag 31 Mars

Funktionell träning 50 min. Ett ärtigt pass, jobbigt men över ganska snabbt;)


Fredag 1 April

Ingenting idag. Jobbade 9-21 vilket inte gav så mkt utrymme för ngn aktivitet alls av ngt slag;) (förutom att jag råkade äta 90 g chips o en ruta nougat..Ooops!!) För nu ska jag bara käka o sova. 



OVER AND OUT




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Anna ! Brukar följa din blogg och dina inlägg på nätet. Verkar som att Zagazid inte längre är igång ? Jag har ev. en ny fodervärd åt honom. Det är ju synd om han inte används, gamla hästar åldras fort om de inte är igång. Du kan väl höra av dej om honom !

Må gott ! Camilla

2011-04-03 @ 14:04:50
Postat av: Anna

SV Camilla: Hej! åh va roligt att höra ifrån dig! Har mailat ibland men det kanske du inte fått, nästan så vi trott du försvunnit^^ men roligt att du hittat hit iaf, maila mig gärna på annarb@hotmail.com så kan vi höras av vidare:) Hoppas allt är bra med er!

2011-04-11 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0