Riddagbok


Dagens pass tillbringade vi på travbanan, satte på honom pelhamet och testade. Funkade fint, känns bra o veta att det finns en broms om det skulle hända ngt. Förhoppningsvis;)


Mycket trav idag. Vi var ute lite över en timma och avslutade med ett halvt varv i skritt på lång tygel. Övrig tid fick han gå i en lugnare trav med kortare skrittpauser, försökte undvika att han kryper ihop och tänkte hela tiden på att sträcka upp mig så jag inte sitter där framåtlutad och lägger än mer vikt på bogarna. Önskar mest att ngn vill ge mig längre hälsenor för känns som att jag sitter vidrigt dåligt med hälarna emellanåt^^


Ett bra pass annars. Halvblod är det def. i hästen, kolugn ibland och helknas annars;)





OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Louise

sv; ja det var synd :/ men gör gärna det - Anna J ska med som min hästskötare, filmare och coach! :D

2011-04-14 @ 10:03:08
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0