Chop chop!

Nytt år - Ny start?

Tänker jag samma tanke som större delen av Sveriges kloka befolkning att det nu är dags för förnyelse? Tänker jag samma tanke som jag tänkt de senaste jävlaranamma inläggen, tänker jag samma tanke som jag tänkt hela hösten o större delen av mitt liv innan? Ja, det gör jag!!


From. nu blir det inte bara allmänt dravel här på bloggen. Utan också mat & träningsdagbok. Håhåjaja! Efter föregående inlägg om detta ämne förstår jag om ingen tror mig, knappt jag gör det sj. Eller vill göra det, det är ju så lätt och bekvämt o bara häva sig i allt som ser gott ut. Mat är gott! Godis är godare.

ALL fysisk aktivitet o ALLT onyttigt jag stoppar i mig. Wish me luck!

Hittills...

Dag 1

Träning
: Promenad 40 min. Squash med Emma, 1 h. Första gången o vi kommer bli grymma! Gav träningsvärk...

Mat: Minns inte ..men inget onyttigt iaf!

Dag 2

Träning & Mat:
Promenad 60 min. Åt lite kokostoppar o after eight på kvällen.. *host* Utöver det helt ok.

Dag 3

Träning: Öhm...skottade lite på kvällen;)

Mat: Knäckebröd o frukt till frukost. Subway till lunch (..ljust bröd..men äpplejuice;) Middag hemma på kväll...en o annan after eight slank ner. Note to self; inte bra o ha det liggandes framme..!



Känner att det här blir nog jäkligt kiligt o läsa o följa haha  (fantastiskt...idag åt hon en morot, tjoho!) men tur för mig så är det för min skull o inte eran;)





HAaha kan öhm..den där Fadde-filuren så kan väl jag! ..Fast han behövde iof hamna i fängelse innan han ändrade sig...låt oss hoppas att det inte blir nödvändigt^^


Imorgon kommer Emma hit o då ska vi skotta o pulsa i snön! ChopChop!


OVER AND OUT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0