Gingko


Han har nu fått sätta lite fart han med efter nästan 2 v. vila från alla jobbiga aktiviteter jag utsatt honom för sedan han kom. Skrittat nu i tre dagar.



Dag 1.
1 1/2 varv på travbanan
Dag 2 Två varv på travbanan, uppemot 1 h. 
Dag 3 Skritt upp till soptippen (inte riktigt ända upp). Lite mer snö o pulsa i, var ute en timma.


Han har testat lite o kollat om han får bestämma eller inte. Han har inte fått sin vilja igenom än^^ Nära backen idag dock när han såg ngt läskigt som jag inte såg. Gick frustande halva vägen men sen slappnade han av och lunkade på som vanligt. Han sköter sig ändå mkt bättre än jag hade förväntat mig, vilket var inte mindre än en tickande bomb av överskottsenergi! Imorgon blir det mera skritt men också lite trav, förhoppningsvis i en lite lägre form och bara trava på i lite större ridmönster uppe i ridhuset.



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0