Ledig?


Jag har varit lite väl plågsamt ledig det sista...gott för mig mindre gott för kassan..! Behöver lite kosing (läs; mycket) men får passa på o njuta av ledigheten. Vilket jag hittills gjort genom att som sagt vara allt annat än just hemma. Men det är lite så det ska vara! Jag behöver verkligen vara lite mer social och inte blir en riktig liten eremit som bor här ute i Tvärredsskogarna. 


Nu lär det blir dagar men mkt sanering av både hästar, stall o utrustning både här hemma & i stan. Då vi nu har fått konfirmerat vad det är för infektion vi fått in i stallet....mindre roligt men det är bara att ta tag i det o se glad ut!! Mer kan vi inte göra.


Åter igen...sommar ? Tycker Inte om nuvarande vädret...det är halt = jag lär garanterat slå ihjäl mig vid fler än ett tillfälle..!



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0