Kick Off


I helgen är det dressyr kickoff på ridklubben. Lektion lördag o programridning söndag. Seg som vanligt och har inte börjat med programmet än..men har ridit det innan så borde lära mig det fort. Får vi hoppas!

Otur som vi har o har haft ända sen han kom känns det som så blev han sparkad härom veckan och har nu i veckan fått ta det lite lugnt. Så ovanligt. Med tanke på att jag därinnan låg utslagen sjuk i över en vecka o innan det var det ngt annat...tror inte vi vart igång o ridit regelbundet mer än ett par veckor i rad som Mest innan det hänt ngt nytt. Nu får vi hoppas vi har haft nog med otur!

Hursom, han var så fin förra veckan o det kändes som att det gick framåt. Idag fick det mindre bra o vi var inte direkt på samma sida och det blev lite frustrerande och jag la mig tillbaka på mina gamla ovanor. Mindre lyckat helt enkelt...


Får hoppas det går bättre imorgon. Första dressyrlektionen, kan vi behöva!





OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0