Min träning

Halkat lite efter här med uppdatering igen, hopplöst. Blir en snabbsammanfattning av veckans lilla träning här istället. Vad gäller Gingko är det mest promenader o lite longering nu. Annika var snäll och tömkörde honom igår så han fick jobba lite^^


Söndag

I söndags spelade Linda, Micael, Daniel & jag lite Squash 1h.

Måndag

Boxercise med Emma. Vi var riktigt flitiga må jag säga! 1,5 h

Tisdag

Bestämde mig för att viga in jogginskorna. ca 25 min var jag & Miko ute. Började med att gå ut till vägen och sprang sedan runt cafét & hem. 3 km sammanlagt. 2,5 km i jogg. Det går inte fort men det går!

Onsdag

Var ute en runda igen. Gick sista biten också. Lite ont i benen, inte van vid det här^^ Var lite sur för att jag inte sprang hela vägen så det blev ca 20 min styrketräning hemma sedan också.

Torsdag

Funktionell träning på Ulrikaskolan ihop med Emma. 50 min blandad styrka, balans och lite kondition. Ett bra, lagom pass för lilla mig!

Fredag

Idag blir det en längre promenad med voffarna, är på språng ut i detta nu^^ Får se hur länge vi är ute.

Update 1 h 20 min blev det.


OVER AND OUT


Hur går det med godisätandet då?! Lite sisådär ärligt talat men bättre än innan iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0