Träning? Jag?!

Ja, hur går det då med Min träning?! Lika illa som Gingkos? haha, ja nästan. Tyckte jag kom igång ganska bra där ett tag...men så blev jag:

 Sjuk....Frisk...Magsjuk...frisk...riktigt jävla sjuk....snart frisk!


Såå i en månad snart har det bara varit sjukligt..men nu så känns det som att jag kan vara på g igen! Har nog tagit längre tid än nödvändigt eftersom jag envisats med att rida iallafall när jag egentligen kanske inte borde. Har jobbat Jobbigt lite dessutom så har lite panik där men det är bara o ta. Måste dock tillägga att under de här veckorna har jag minst sagt frossat i choklad och annat onyttigt, utan nåd! Så har inte bara inte tränat utan också ätit Än mer godis än vanligt. Så ni kan ju tänka er.

Hursom, ändring på det! Börjat lite smått nu i veckan. Boxing lite lätt i onsdags och den funktionella träningen på torsdagen. Promenad idag. Giltas också;)


Så nu får vi se hur det går, om jag kan ta mig ur godishålan igen. Eller iaf ställa dit en träningscykel;)



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0