Lite trötter^^


Idag har jag lyckats få mig sådär gött trött som man var varenda dag när man jobbade på Nydala^^ För detta krävdes jobb 7-15.30. Squash i ca 1,5 h. En timmas promenad med hundarna och att fixa stallet för de tre här hemma.

Nu är jag dessutom inne på min sjunde godisfria dag samt att det blivit squash tre gånger på kort tid + längre promenader varje dag. Ja, äntligen händer det ngt!

Nu är klockan över nio och har äntligen slagit mig ned här. Imorgon är det jobb från 06.00 vilket känns sådär men har man väl kommit upp så brukar det gå! Måste se till o dra mig ut på Zigge och Miko också tror jag, några dagar sen nu jag satt till häst! Och nog lockar det att ta sig ned till ridbanan om ett par dgr för jajjamän, den har vi fått lov att använda igen äntligen. Underlättar allt tusenfalt!




Jag och Fingal på ridbanan för jaa..mer än tre år sedan är det nog :O Känner mig plötsligt lite gammal...



OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0