Morgondagen


Ledig imorgon minsann! Haft vilodag idag vad gäller min egna träning. Halsen har inte känts helt hundra. Inte särskilt ont att svälja eller så utan det är mer att det värker och är lite svullet utanpå. Viiilket har varit mitt eviga problem sen över ett år tillbaka vilket gör att jag inte orkar att vara försiktig längre för de verkar inte heller fungera...frustrerande! Får käka mina brustabletter, träna länge men utan att få upp pulsen för mkt (vilket var det som triggade igång det..)  o hoppas på det bästa!


Känner jag mig ok imorgon bitti så tar jag med mig kooikern in till stan o går i backen med vännerna. Orkar vi blir det kanske en kort vända till brukshundklubben också. Annars tar vi det som en lite träna-hemma-dag och åker dit på fredag istället o lattjar lite. Vi får se!

Nu blir det iaf kvällsmat av ngn sort och sen sängen. Ack denna efterlängtade säng! Vart igång o uppe sen fem imorse så ja...det ska bli för härligt:)



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0