Allting har ett slut

Så även min tid på Nydala! Så nu är man tillbaka hemma igen. Har lärt mig mycket om det mesta under de månader jag var där däribland lärt känna mig sj. bättre. Nu blir det att få ordning på livet, jobba av lite skulder i få lite ekonomi igen för att gå som "praktikant utan inkomst men med en hel del utgifter över ett halvår är inte att rekommendera^^

Mikos tid som kung över gårdsplan är därmed också över, han har verkligen levt ett toppenliv där uppe han med men tror inte han klagar över att få lite mer tid framför kaminen nu;)

Bilden är på "mitt" lilla stall. Kommer att kännas bra konstigt på måndag tror jag när man inte är tillbaka på plats!

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0