-


Det blev inget ledigt imorgon. 7-16 blire jobb, men är tacksam! Behöver verkligen pengarna och ledig det kan jag väl vara ngn annan dag.

Miko var jätteduktig på klubben idag iaf. Det stod ngn liten bana uppe som vi sprang runt på lite. Ngn gång gjorde jag det för svårt för oss och det skar sig men med lättare svängar och tydligare kroppspråk så flöt det på fint. Han tar gungan nu helt utan betänkenheter vilket är skönt, det är ju den jag lite trott vi skulle få jobba väldigt mkt på men helt plötsligt så bara det går galant. Han klarade även ett helt slalom ett par ggr. Mysig liten träning. Mkt spring så både han och jag låg på gräsmattan och tog igen oss en stund innan vi tog oss vidare!

Vi mötte upp Frida sen och gick en promenad. Sen mötte vi Emma vid skidbacken som vi tog 3 ggr idag. Känns bra! Miko slapp sista gången och fick ligga vid foten av backen, inte honom emot tror jag:)
Imorgon får jag träningspaketet dessutom, då blir det 60 dgrs experiment. Taggad men nervös för hur jag kommer o tackla det! Kommer mer om det när jag fått det.


Nu blir det till och krypa ner i sängen, längtar!






OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0