Dag 2



Plyometric Cardio Circuit idag. Har redan träningsvärk! Ont överallt så ngn nytta gör det. Brukar inte vara särskilt bra på att pressa mig sj. men idag var det nästan så att jag grät i slutet. Förhoppningsvis får man hålla sig frisk bara, tyckte mig känna att halsen tjockna lite grann men hoppas jag inbillar mig. Kör på så får vi se vart det hamnar!

Dagens pass vart iaf 40 min långt. Man förstår efter uppvärmningen att det här kommer bli tufft för redan då var man rätt svett. Överlevde iaf och ser med skräckblandad förtjusning fram emot morgondagens pass!


Det blir rätt lugna puckar resten av dagen, en promenad med hundarna blir det men inte mer ansträngande än så!


OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0