Dag 3 & 4



Ikväll var det då dags för pass 4. Cardio Recovery. Gick i backen ett par vändor med Frida efter jobbet och vid halv tio ställde jag mig på altan, det var bara o görat! Ett lite lättare 30 min pass. Vilket dock inte betydde lättsamt utan det var svett, bara lite mindre och behagligare sådant^^ Mkt stretch, olika sorters utfall och statisk träning bla. Känns i benen kan jag lova men skönt med ett lite lättare pass efter gårdagens 40 min med Cardio Power & Resistance. Stod ute bland myggen på kvällen med datorn på vårt lilla altanbord o hoppade omkring. Gick det med! Körde inte på vansinnigt från början utan försökte hålla en jämnare nivå hela vägen istället vilket nog lönade sig, orkade passet igenom (knappt!) samt 2 km promenad efter. Försöker sluta tänka på att jag håller på o bli sjuk hela tiden. Är ju helt paranoid efter förra årets helvete. Orkar mer än på flera månader och är väldigt nojjig över att bli dålig igen. Men, ngn gång måste man satsa lite. Blir jag sjuker, ja då tar vi det då. Orkar inte gå o vänta.


Imorgon är det jobb 7-16 och sedan av till Varberg för ngt sorts firande. Var träningen ska passa in har jag inte räknat ut än^^  Forts. följer!


Det var förtjänt haha.




OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0