Dagen då inget spec. hände



Dagen började med att jag lyckades kravla mig ur sängen i tid nog för att hinna gå ut med hundarna en sväng. Iväg till jobbet där jag fick tillbringa timmarna 12. Kvart över åtta slutade jag och vände kosan hemåt. Gick in, bytte och och red ut en sväng med mor och Miko. Lite halvmysigt sådär även om man kände sig som soppa i kroppen. In igen men en pigg hund som helst ville hitta på ngt. Så klöv några köttbullar itu och tränade lite tricks sisådär på skoj. Testade lite olika trick som vi inte gjort på länge, se lite vad vi kom ihåg. Helst vill man ju (iaf jag) träna allt och kunna allt på en gång men då får jag sätta lite broms på mig själv. Så just nu är det Vänd som gäller, samt ngt mer som jag inte kunnat bestämma mig för än. Filurar.


NU blir det iaf kvällsmat och den där goa sängen som står där oppe! Ska bara plocka igenom jyckarna efter fästingar först..brrr!



OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0