Här är vi trötta!

 
Hunden och päronen snarkar ikapp inne vid tvn och sj. önskar jag nog att vi hade en soffa till! Blir lite fika och tv även för mig en stund strax iaf. Känns som att det kan behövas. Enda lediga dagen på strax över två veckor idag så vill ha ut allt jag kan av den! Även biten där man inte behöver göra någonting.


Senare får det nog bli en promenix och vem vet, kanske en liten ridtur också! Zigge skulle nog bli glad över en lugn liten skogstur, hans matte också. Egentligen skulle jag väl behöva springa bredvid med tanke på hur mkt godis jag lyckats klämma i mig i veckan, nästan imponerande! Men se, förhoppningsvis anländer ett träningsschema här och det blir 60 dgr av sj.disciplin. Ve o fasa! Så försöker att avdramatisera ångestkänslan iaf en aning tills dess;)







OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0