Träning?

 
 
I fredags var det så ambitiöst att jag var uppe fem på morgon och tränade ute i trädgården. Pure Cardio hette det passet och det kändes bra! Fler övningar ovan mark om man säger så. Inte så mkt krypande på backen vilket passar mig bättre. Vidare till jobbet sen då. Var lite segt på förmiddagen men nöjd.
 
 
Det blev en ruskigt lång dag på fredagen så på lördagen var jag helt slut efter en rätt intensiv vecka. Kände svullnad i hals och som sagt...rätt trött. Så, beordrade mig själv till vila. Sedan på söndagen var det vilodag enligt schema. Ett par promenader har det dock blivit och känner mig piggare nu idag så det får bli ett pass i em. så får vi se hur det går! Idag är det då Cardio Power & Resistance som gäller. Får leva efter filosofin att vad som händer i varberg stannar i varberg.  För det slank ner lite väl mkt onyttigt och rörde inte på mig mer än nödvändigt^^
 
 
I wiiish. Även om det här inte vore målet så visst hade det varit lättare om saker bara skedde utan ngn vidare ansträngning! Å andra sidan kanske det är då man kämpar för det som man är värd det...
 
 
OVER AND OUT
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0