Zzzz

 
 
Hyfsat trött. jobb 7-20.15. Avslutade dagen med 5 h i sträck men det gick! Nu blir det upp kl 5 imorgon för nästa pass! Kommer glädja mig gott åt den här lönen, man får tänka att det är värt lite slit att ha råd att göra det man vill! Känner mig fortfarande lite ovan vid att få lön^^
 
 
Klockan är nu tio i nio. Träningsprogrammet har inte räknat med att man jobbar såpass här o har djur...såå för att inte helt ta död på kroppen kör jag på Cardio Recovery idag. För ngt pass måste det bli. För känner jag mig sj. rätt så börjar jag fuska så trillar jag lätt dit igen!
 
 
Så nu blir det lite bus i trädgården med byrackan innan de får kvällsmat. Sen blir det träning o efter det kvällsmat. Imorgon efter jobbet bär det av till Frida o åker därifrån till jobbet på fredag. Så får se när ni hör från mig nästa gång^^
 
 
OVER AND OUT
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0