CRUFTS

Satt precis och kollade på Crufts live och önskar plötsligt att jag hade tänkt på att ta mitt pick o pack o åkt dit! Nu hade jag väl iof inte haft råd nu iaf men ändå. Nästa år vill jag verkligen dit! Det hade varit en rolig upplevelse:) Drömma är gratis

Crufts skulle man nog kunna kalla för en superstor hundfest! I år är det nära 28 000 hundar som deltar under dagarna som det här tar plats.

Kika in på hemsidan vetja! klicka på bilden och njut av lite hundar live:)





På bilden ser vi Mary Ray och en av hennes hundar när de tävlar på crufts ett år. Det var hon på videon jag lade upp tidigare! Det här programmet de kör på bilden finns uppe på youtube också.


OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0