Inför morgondagen







Imorgon är det då dags för lite hoppning för den store kusen. Vi åker väl in någon gång mitt på dagen och det kommer nog inte ta särskilt lång tid. Lite lagom! För min del hade Linnea gärna fått komma hit o borsta pållen o packa innan men det är bara klubb så det viktigaste får va att pållen är hyfsat ren o det behöver inte ta sån evig tid. Så lite borst, tork o pälsglans så är han nog redo för avgång. Ska bli roligt att se de andra från klubben rida dessutom, det var väldigt länge sedan!






Såhär såg min och Gingkos allra första banhoppning ut nästan precis när jag hade fått hem honom. Lite lulligt men ärligt. Minns hur glad och trygg jag kände mig den här dagen! Han sköter sig säkert lika fint imorgon.



OVER AND OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0