Jag vill kunna...


..ha råd med vanliga saker igen. Har inga väldigt omöjliga krav på livet just nu känner jag. Skulle väldigt gärna kunna ;

klippahårethosfrisöriställetförhemmaKöpadetdärjäklagymkortet
GåpådendärfilmenpåbioKöpanyaskorGåpåkurs...etcetc


...utan att slita mitt hår och gråta av ångest.


För jag har turen att ha skulder upp över öronen och räkningar på saker och ting som jag absolut inte vill ha att göra med längre. Men kommer aldrig komma på rätsida om jag inte jobbar på. Vilket jag ju gör, som en liten gnu just nu även om det känns väldigt vemodigt emellanåt. Som idag, det är såå synd om mig. Så tur för mig att hur fattig man än är så har man alltid råd med godis. Vetenskapligt bevisat.



OVER AND OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0