Lerigt?



Såhär såg miko ut efter 10 min. träning i trädgården. Japp, det är lerigt ute! Vi skuttade iaf lite hinder och busade allmänt. Han kom ihåg mycket mer än vad jag trodde så vi hade riktigt roligt en stund! Sen är vi fortf. nybörjare båda två. Jag är väldigt okunnig men lite grunder sitter kvar så det var det vi tränade på igår. Får se om kanske mor vill dokumentera det hela lite sen. Skulle vara roligt och ha att jämföra med senare i vår.

Han brydde sig inte så mycket om all smuts men brydde sig desto mer när han insåg att det blir en dusch efteråt. Inte så väldigt poppis men ack så nödvändigt! Om han inte vill lära sig städa inne, vilket skulle vara helt ok för mig.


Nu här hemma blir det iaf strax mat sen en tur med de små liven ut i det fina vädret. Helt underbart!



OVER AND OUT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0