Linslus!



Efter gårdagens 5-17 jobb och allt vad hundar och hästar heter så blev det ganska sent och ganska fort i säng! Idag skulle jag varit ledig med det blir några timmar i charken i em. Nu på dagen iaf fick jag med mig Daniel bort till fältet för att fota lite kort. Tänkte det kunde vara lite roligt att skicka till Zigges ägare sen bla. Miko var förstås också med den linslusen! Zigge skötte sig kanonbra, vi red omkring lite ganska oseriöst en stund medan fotografen fick jobba på. Dock såg jag på alla bilder sedan hur sjukt korta läder jag rider i nu. Vet att jag kortat dem det senaste året men inte trodde jag det var så illa! Det känns inte så det var väl bra jag fick se det nu även om det var en lite usch chock haaha^^

Nu blir det fralla o apelsin innan det blir dags att dra sig mot jobbet!



OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0