Nostalgi!

Jag vet inte hur många av er som (iaf töser;) kollade på He-man och Thundercats som små. Fick ett plötsligt infall att söka på dessa och nostalgin är oundvikbar! Speciellt Thundercats var magiskt för mig som liten och hur konstigt det än låter så när jag ser introt kan jag fortfarande känna som jag gjorde som barn. Jag vill fortfarande vara Cheetara och är impad av deras lya o coola bil;) Sen vill man gärna inte minnas det dåliga, man minns bara sekvenser och känslan. Ser man tillbaka på ett he-man avsnitt nu så undrar man vad man sysslade med, ändå får trailern mig att uppfyllas av barndomens fantasifullhet! Svårt att förklara, någon mer som har någon sådan här serie? Finns massor! Kanske dr.Snuggles?;)


Klicka på bilden här nere för att få en tillbakablick på TC och låt dig dras tillbaka några år i tiden!





 


OVER AND OUT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0