OTTO

ngn var lite trötter första gången ute i skogen..!


Laddar upp lite bilder på vovven idag;)


fick gnaga på ngt...som var misstänkt likt en rådjurskäke...:S mums!

TÄNK att även Otto har varit en liten rynkig valp en gång i tiden! Jag har många gånger sagt att hade han varit min hund så hade jag nog gråtit varje dag. Då påminner mor mig att det är ju hursom ingen jakthund jag vill ha så det är nog ingen fara, vilket är sant. Men även om han är så envis, hård och vandrar omkring i sin alldeles egna lilla värld utan att ta hänsyn till omgivningen så är han så charmig på sitt sätt. Så Egen. Så Otto helt enkelt att man tycker om honom såsom han är iaf och duktig på det han gör, det är han ju också!

OVER AND OUT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0