Goa gamla tider


Jag trillade över lite gamla bilder som jag länge undrat var de är så dyker nog upp en del sådana nu för man kan ju inte låta bli att bli nostalgisk så det rinner över! Tänk vad tiden går, sitter här o känner mig som en gammal skrutt och tror inte jag uppskattade "ungdomen" såsom jag borde gjort^^

Den fiina vita lilla springaren:) Nu är det dock 2012 och idag blir det en tur ut i slasken med hund och häst! Tacka vet jag broddar.

<p>Sn&auml;llaste Julia var d&auml;r och fotade:) Alltid j&auml;&auml;ttekul med kort!<br /></p>

<p><span style="text-decoration: underline;" mce_style="text-decoration: underline;"><strong>&ouml;ver femman, Z&lt;3</strong></span><br /> <br /> <strong><span style="color: #ff0000;" mce_style="color: #ff0000;">Foto: Julia Hansson (julleh)</span></strong></p>

<p><span style="text-decoration: underline;" mce_style="text-decoration: underline;">Dagen slutade som sagt med tv&aring; felfria rundor &amp; efter&aring;t var det den obligatoriska fotograferingen :P<br /> <br /> <br /></span><strong><span style="color: #ff0000;" mce_style="color: #ff0000;">Foto: Julia Hansson (julleh)</span></strong></p>

Sista hindret 6 juni. Påbörjar min karriär här på bilddagboken med o pres. de som betyder mest för mig;)

Tävl. som sagt. .90 & 1m klass. Blev tillslut bara 2 starter i 90 o bara jag i 1 m, lite trist....  Iaf, analys:)  första klassen kändes lite som andra rundan på gotacupen, inget flyt alls o vi hittade aldrig ngn bra känsla....Vi blev dock felfria!     1m. kändes MKT bättre, här var rytmen bättre & det var grymt kul! Var dock för långsam med att sätta tillbaka honom så vi kom för snabbt in på trean, 4 fel.  Vi har SÅ mkt att jobba på, men det går framåt och jag är Så stolt över gamlingen min<3 FOTO: Jennie Lindman

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0