20 maj




Kort sen senast! Besök på ullared igår. Miko önskade sig en ny leksak och matte en tröja/jacka att stoppa köttbullar i. Uppdraget lyckades! För fattig för de fina grejjerna man vill ha men en jacka, linne och leksak samt belöningspåse för under 300 kr lyckades vi fynda för de näst sista slantarna den här månaden.. Såå, slumpen avgjorde att numera är övervägande delen av våra saker turkosa. Miko är nog glad för allt som inte är rosa, det bättrar inte direkt på hans image;)



Månadens "baraförminskull" aktivitet är också avklarad med bra resultat! Nästa månad ger jag mig nog på håret...det där trasslet av jaa..trassel som bosatt sig på mitt huvud. Filosoferar också kring om skadeglädje är den enda sanna glädjen. Eller om Gud straffar vissa med detsamma denna dag. Känner mig allmänt häxig vid tanken men ibland kan man inte låta bli att le. Mitt egna liv är tyvärr inte mkt att skratta för just nu.


Med det i åtanke så ska kooikern till en hundfysioterapeut på tisdag em. Ska bli fantastiskt spännande att höra vad denne har att säga samtidigt som att jag önskar att jag kunde åkt dit utan att ha en liten oroshamster springandes i magen. Troligtvis har han bara sträckt sig. Det finns så otroligt mkt kul vi kan göra även i koppel o han har blivit mkt bättre så länge så väldigt handikappade är vi inte:) Kära lilla pälsboll! 


OVER AND OUT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0