I borstväskan


I julklapp fick vi en liten väska borstar och jag älskar den! Har innan bara haft en vanlig liten borste och visst, det har fungerat men nu har jag 3 som jag vanligtvis varierar mellan samt en förtunningssax som kommer väl till pass emellanåt! Brukar börja och avsluta med borsten längst till höger för att borsta ur det värsta o ge en sista genomborstning. Sen blir det den med tassarna på handtaget. Den tar väldigt bra och man får med mkt hår, både ytligare o djupare. Den med rött handtag har två lägen. Den jag brukar använda tar allt smått. Man kommer verkligen på djupet och får med mkt småbös.  Det är skönt att ha lite ordning och reda på grejjorna och allt som oftast känns det som att halva hunden åker av om man ser till mängden hår som man kan få med när han fällt som värst! Han är väldigt tålmodig också och står ut med att man vänder på honom upp o ner o hit o dit:)






o så här fin kan man se ut efter en omgång!


OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0